به روز رسانی نسل ۲ زایکو به نسل ۳
شرایط به روز رسانی به شرح زیر می باشد:
۱.هزینه به روز رسانی برای U20v2 به U20v3 مبلغ ۵ میلیون ریال است
۲.هزینه به روز رسانی برای U50v2 به U50v3 مبلغ ۶میلیون ریال است
۳.این هزینه شامل : خدمات به روز رسانی – تست پایداری و کارت حافظه ۱۶ گیگاباتی می باشد.
۴.نسخه فریمور تحویلی دستگاه های به روز شده، آخرین نسخه نسل ۳ ارائه شده توسط زایکو خواهد بود.
۵.با توجه به اینکه تنظیمات نسل ۲ قابل انتقال به نسل ۳ نیست بنابراین پس از دریافت دستگاه به روز شده دستگاه نیازمند تنظیم مجدد خواهید بود.
نکته:اگر نیاز به تنظیم مجدد دستگاه توسط ما را خواهید داشت ، هزینه آن طبق تعرفه موجود دریافت خواهد شد.
۶.با توجه به روند به روز رسانی و نیاز به برخی فایل ها در نسخه نسل ۲ ، دستگاه های دریافت شده به تنظیمات کارخانه باز خواهند گشت بنابراین در صورت نیاز به فایل ها ( نظیر فایل های Prompt و مکالمات ضبط شده و …) را از روی دستگاه دانلود کنید.
۷.کارت حافظه قبلی دستگاه در هنگام تحویل دستگاه به روز شده ارائه خواهد شد بنابراین به هر دلیلی که قصد Rollback به V2 داشته باشید می تواند با جایگذاری کارت حافظه قبلی به جای کارت حافظه جدید از دستگاه خود با نرم افزار V2 بهره بگیرید.
۸.با توجه به اینکه در به روزرسانی به V3 برخی پارامتر های زیر ساختی سخت افزار برای نرم افزار V3 تعریف می گردد امکان استفاده کارت حافظه برای دستگاه های دیگر به صورت پایدار وجود ندارد و کارت حافظه ارائه شده صرفا جهت استفاده برای دستگاه ارسالی را دارد.
۹.در صورت بروز و مشاهده مشکلات نرم افزاری که مربوط به به روزرسانی نخواهد بود و به صورت کلی در نسل ۳ وجود داشته باشد نیازمند طی کردن مراحل عادی برطرف شدن آنها هستند.
۱۰.با توجه به تنظیم اختصاصی نرم افزار با سخت افزار در هنگام به روز رسانی در صورت درخواست شما امکان ارائه فایل بکاپ بر روی حافظه جانبی ارائه شده ( Flash Drive ) همراه با دستگاه ارسال می گردد نیز وجود دارد. بدیهی است در صورت بروز مشکلاتی که پس از تحویل دستگاه ایجاد که منجر به نصب مجدد نرم افزار در صورت عدم وجود بکاپ شود مشتری نیازمند پرداخت هزینه مجدد خواهد بود.
نکته:به دلیل احتمال بروز خطا و حجیم بودن فایل ها امکان ارسال آنها از طریق روش هایی مانند Email و یا آپلود بر روی Cloud Storage وجود ندارد و حافظه ارسالی باید حداقل ۳۲GB باشد.
نکته : این بکاپ با بکاپی که از تنظیمات تهیه می گردد متفاوت بوده و شامل سیستم عامل ، سافت سوییچ و تمامی سرویس ها خواهد بود و ارتباطی با بکاپ تنظیمات ندارد.
۱۱.خدمات یادشده صرفا از طریق نماینده رسمی زایکو در ایران (شرکت تامین فن آوری شبکه سپاهان-نت تک) و یا مربی های رسمی زایکو که دارای مدرک معتبر ZCPT هستند قابل اجراست در نتیجه زایکو(و نمایندگان رسمی این شرکت)مسئولیتی در قبال هرگونه مشکل در صورتی که این خدمات توسط اشخاص ثالت صورت بگیرد تحت هیچ عنوان نخواهند داشت.
۱۲.در صورتی که قصد ارسال دستگاه برای به روز رسانی را دارید نیاز است فرم خدمات پس از فروش را به صورت آنلاین تکمیل و با الصاق کد رهگیری به نت تک ارسال نمایید.
۱۳.در صورت بروز هر مشکل یا پرسش می توانید از طریق ارسال تیکت موضوعات خود را با ما در میان بگذارید.