نت تک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تعرفه راه اندازی مراکز زایکو

به منظور شفافیت در ارائه خدمات راه اندازی مراکز تلفن ( سانترال ) زایکو تعرفه زیر تهیه شده است و هزینه ها با توجه به شرح زیر دریافت خواهد شد. ( اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۳ )

۱.پکیج پایه:

خدمات و موارد درج شده در این پکیج به صورت پایه در نظر گرفته شده است ، به این صورت که اگر نیازهای کارفرما کمتر از موارد ارائه شده در پکیج بوده ، هزینه مبلغ پکیج دریافت و اگر نیازهای کارفرما بیش از موارد مندرج شده در این بخش باشد ، مازاد سرویس های ارائه شده طبق جدول بند ۲ محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

موارد قابل ارائه در پکیج پایه به شرح زیر است :

۱. تنظیمات پایه ( نظیر رنج داخلی ها، تاریخ، ساعت، گروه های کاری و امکانات اولیه )
۲.راه اندازی حداکثر ۶ داخلی درون شبکه ( Subnet یکسان ) بر روی مرکز تلفن و گوشی های SIP Base و تنظیمات کامل آن
۳.راه اندازی حداکثر ۴ خط شهری یا یک SIP Trunk
۴.تنظیمات اولیه امنیتی فایروال دستگاه
۵.انجام کلیه تنظیمات مربوط به تماس های ورودی و خروجی حداکثر ۴ خط شهری یا یک SIP Trunk در حد عرف شامل IVR غیر هوشمند

هزینه قابل پرداخت برای خدمات بالا: ۶۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲.موارد بیش از پکیج پایه :

سرویسهزینه
۱. داخلی درون شبکه ( به ازای ایجاد، راه اندازی و تنظیمات یک داخلی درون شبکه ساب نت یکسان اعم از SIP و IAX )۲.۷۸۰.۰۰۰ ریال
۲. داخلی برون شبکه ( به ازای ایجاد، راه اندازی و تنظیمات یک داخلی برون شبکه ساب نت غیر یکسان اعم از SIP و IAX )۳.۸۹۰.۰۰۰ ریال
۳. ترانک آنالوگ به ازای تنظیمات حداکثر چهار خط آنالوگ FXO یا FXS۱۶.۶۸۴.۰۰۰ ریال
۴. تعریف و تنظیم گروههای کاری ( همچون مدیریت، اداری، مالی، پشتیبانی و … ) به ازای هر گروه۲.۷۸۰.۰۰۰ ریال
۵. مدیریت، انتقال و توزیع تماسهای ورودی بین کاربران به ازای هر گروه۱۱.۱۲۳.۲۰۰ ریال
۶. تلفن گویای هوشمند ( امکان ایجاد منو و زیر منو چند لایه) به ازای هر منو و ۱۰ ساب منو۲.۷۸۰.۰۰۰ ریال
۷. تنظیمات سرویس SNTP ( تاریخ و ساعت تحت شبکه) به ازای یک مرکز تلفن۲.۷۸۰.۰۰۰ ریال
۸. مدیریت مجوزهای شماره گیری و تعریف مدل های مختلف شماره گیری به ازای هر گروه ۵.۱۲۳.۲۰۰ ریال
۹. موزیک انتظار و پیشواز به ازای یک فایل صوتی۲.۷۸۰.۰۰۰ ریال
۱۰. ترانک دیجیتال ( ایجاد، راه اندازی و انجام تنظیمات یک ترانک دیجیتال، اعم از SIP یا IAX )به ازای یک ترانک۱۷.۸۰۶.۴۰۰ ریال
۱۱. چند زمانی ( به ازای ایجاد و تنظیم یک سامانه چند زمانی یا Time Condition و هدایت تماس به سمت آن) به ازای یک شیف کاری۱۱.۱۲۳.۲۰۰ ریال
۱۲. فکس ( راه اندازی فکس روی مرکز تلفن زایکو برای دریافت و ارسال آن و آموزش های مورد نیاز) به ازای یک دستگاه۸.۶۸۴.۰۰۰ ریال
۱۳. External Storage ( تنظیم مرکز تلفن برای ذخیره فایلها در حافظه تحت شبکه ) به ازای یک دستگاه ۸.۳۴۱.۶۰۰ ریال
۱۴. انجام تنظیمات مسیردهی تماسهای ورودی و خروجی برای ارتباطات بین شعب به ازای ۲ شعبه۱۹.۴۶۴.۸۰۰ ریال
۱۵. ایجاد داخلی برای تماس تصویری ( درون شبکه یا برون شبکه) به ازای هر داخلی۴.۶۷۴.۴۰۰ ریال
۱۶. سامانه انتظار در صف مکالمات به ازای گروه۱۳.۹۰۲.۴۰۰ ریال
۱۷. تلفن گویای هوشمند با قابلیت تفکیک تماس بر اساس کد ورودی تماس گیرنده ( IVR سامانه پاسخگویی منشی دیجیتال) به ازای حداکثر ۱۰ ساب منو برای هر منو۸.۳۴۱.۶۰۰ ریال
۱۸. ضبط تماسها و مکالمات ورودی و خروجی به ازای هر دستگاه۸.۹۰۲.۴۰۰ ریال
۱۹. آموزش ( به ازای یک ساعت آموزش استفاده از مرکز تلفن و امکانات آن )۱۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۲۰. عیب یابی ( به ازای یک ساعت عیب یابی به صورت از راه دور)۱۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۲۱. عیب یابی ( به ازای یک ساعت عیب یابی در محل کارفرما) بدون محاسبه ایاب و ذهاب، اقامت و خوراک توافقی
۲۲. سایر تنظیمات اعم (شبکه، امنیت، سناریو سازی، مشاوره و … )توافقی

 

 

۳.سایر موارد و شرایط

  • درصورت نیاز به انجام خدماتی که در جدول فوق درج نگردیده هزینه قبل از انجام بین کارفرما و کارشناس توافق می گردد.
  • کارشناس موظف به تحویل فایل پشتیبان ( Backup ) به کارفرما پس از اتمام کار می باشد.
  • کارشناس موظف به اعلام هزینه ها قبل از ارائه خدمات به کافرما است.
  • کارشناس موظف به تکمیل فرم صورتجلسه و اخذ تایید کارفرما در آن می باشد.
  • کارفرما موظف به تسویه حساب کامل با کارشناس پس از تحویل پروژه است.
  • کارفرما موظف است زیرساخت (حضور خطوط ، لینک اینترنت و … در کنار دستگاه ) را قبل از حضور کارشناس مهیا سازد.
  • هزینه ایاب و ذهاب ، اسکان و… به عهده کارفرما بوده و جداگانه محاسبه می شود.
  • نت تک مسئولیتی در قبال دعاوی بین کارشناس و کارفرما تحت هیچ عنوان ندارد.

 

دیدگاه‌های نوشته

*
*

question