0 محصولات
نمایش سبد خرید
شرایط و ضوابط گارانتی
- گارانتی نت تک فقط در محدوده جغرافیایی ایران دارای اعتبار است
- هزینه ارسال و دریافت تجهیزات به واحد فنی، حتی در زمان گارانتی به عهده خریدار می باشد
- گارانتی فقط شامل سخت افزار بوده و نت تک تعهدی نسبت به نرم ا فزار حتی در زمان گارانتی تجهیزات ندارد
- در صورت مخدوش شدن سریال، نت تک تعهدی نسبت به ارائه گارانتی نخواهد داشت
- صدمات ناشی از عوامل بیرونی نظیر حوادث طبیعی و غیر مترقبه، نوسانات برق، جریانات القایی، عدم رعایت موارد مندرج در راهنمای تجهیز، دما، رطوبت، ضربه، میدان مغناطیسی، باعث ابطال گارانتی خواهد شد
- منبع تغذیه شامل گارانتی نمی باشد
- اعتبار گارانتی تجهیزات از تاریخ فروش به مدل ۱۸ ماه شمسی خواهد بود
- هر گونه دستکاری از جمله باز کردن تجهیز توسط افرادی بحز کارشناسان نت تک باعث ابطال گارانتی خواهد شد
- در صورت عدم پیگیری تجهیز ارسال شده به مدت ۳۰ روز کاری، شرکت نت تک مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت
- در صورتی که مشکل( های) عنوان شده خارج از تعهدات گارانتی باشد، هزینه تعمیر تا مبلغ دو میلیون ریال اعلام نمی گردد
- در صورت عدم وجود مشکل(های) اعلام شده و یا نیاز به کارشناسی( عیب یابی) در زمان اتمام گارانتی مبلغ ۶۰۰ هزار ریال هزینه کارشناسی دریافت می گردد