نت تک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گارانتی

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.1″ background_image=”https://nettech.ir/wp-content/uploads/2020/03/garrantty-banner-1.png” min_height=”445px”][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”4.4.1″ custom_margin=”|||74px|false|false”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.1″ text_font=”|800|||||||” text_font_size=”23px” text_orientation=”force_left”]

به واحد خدمات پس از فروش نت تک خوش آمدید.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.4.1″][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”4.4.1″ min_height=”82px” custom_margin=”57px|auto|62px|39px||”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.1″ text_text_color=”#FFFFFF” text_font_size=”19px” text_orientation=”force_left”]

هدف ما افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به مشتریان است.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.4.1″][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″ width=”100%” max_width=”2560px” custom_margin=”-64px||||false|false”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_toggle title=”شرایط و ضوابط گارانتی نت تک” _builder_version=”4.4.1″ hover_enabled=”0″]

۱. گارانتی نت تک فقط در محدوده جغرافیایی ایران دارای اعتبار است.

۲. هزینه ارسال و دریافت تجهیزات به واحد فنی حتی در زمان گارانتی به عهده صاحب تجهیز می باشد.

۳. گارانتی فقط شامل سخت افزار بوده و نت تک تعهدی نسبت به نرم افزار حتی در زمان گارانتی تجهیزات ندارد.

۴. در صورت مخدوش شدن سریال تجهیز نت تک تعهدی نسبت به ارائه گارانتی نخواهد داشت.

۵. صدمات ناشی از عوامل بیرونی نظیر حوادث طبیعی و غیرمترقبه ، نوسانات برق ، جریانات القایی ، عدم رعایت موارد مندرج در راهنمای تجهیز ، دما ، رطوبت ، ضربه ، میدان مغناطیسی باعث ابطال گارانتی خواهد شد.

۶. منبع تغذیه تجهیز شامل گارانتی نمی باشد.

۷. اعتبار گارانتی تجهیزات از تاریخ فروش به مدت ۱۲ ماه شمسی خواهد بود.

۸. هر گونه دستکاری از جمله باز کردن تجهیز توسط افرادی بجز کارشناسان نت تک باعث ابطال گارانتی خواهد شد.

۹. در صورت عدم پیگیری تجهیز ارسال شده تا ۳۰ روز کاری نت تک تحت هیچ عنوان مسئولیتی در قبال تجهیز نخواهد داشت.

۱۰.با خرید تجهیز رضایت خود را از موارد فوق اعلام نموده اید و نت تک متعهد به ارائه خدمات گارانتی بیشتر از سطوح یاد شده نمی باشد. 

۱۱.در صورتی که مشکل(های) عنوان شده خارج از تعهدات گارانتی نت تک باشد هزینه تعمیر تا مبلغ ۲ میلیون ریال اعلام نمی گردد.

۱۲.در صورت عدم وجود مشکل(های) اعلام شده و یا نیاز به کارشناسی ( عیب یابی ) در زمان اتمام گارانتی مبلغ ۶۰۰ هزار ریال هزینه کارشناسی دریافت می گردد.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”مراحل ارسال و دریافت تجهیزات” _builder_version=”4.4.1″]

۱.جهت ارسال تجهیز می بایست فرم آنلاین درخواست مربوطه را تکمیل کرده و پس از الصاق کد رهگیری به آدرس:

تهران- خیابان شهید بهشتی – ابتدای قائم مقام فراهانی – کوچه میرزا حسنی – پلاک ۹ – طبقه ۳ – واحد ۸ ( واحد فنی ) ارسال نمایید.

توجه :

نت تک مسئولیتی در قبال تجهیزاتی که بدون کد رهگیری و یا کد اشتباه ارسال می شوند تحت هیچ عنوان نخواهد داشت.

  1. در صورت نیاز به ارائه خدمات پس از فروش برای بیش از یک دستگاه نیاز است به ازای هر کدام فرم مربوط تکمیل و کد رهگیری مجزا دریافت شود.

۳.حداکثر ظرف ۳۰ روز کاری موظف به تحویل تجهیز خواهید بود و پس از آن نت تک تحت هیچ عنوان مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

ورود به صفحه ارسال فرم

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

question