نت تک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تعرفه راه اندازی مراکز زایکو

به منظور شفافیت در ارائه خدمات راه اندازی مراکز تلفن ( سانترال ) زایکو تعرفه زیر تهیه شده است و هزینه ها با توجه به شرح زیر دریافت خواهد شد. ( اعتبار تا پایان سال ۱۳۹۹ )

۱.پکیج پایه:

خدمات و موارد درج شده در این پکیج به صورت پایه در نظر گرفته شده است ، به این صورت که اگر نیازهای کارفرما کمتر از موارد ارائه شده در پکیج بوده ، هزینه مبلغ پکیج دریافت و اگر نیازهای کارفرما بیش از موارد مندرج شده در این بخش باشد ، مازاد سرویس های ارائه شده طبق جدول بند ۲ محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

موارد قابل ارائه در پکیج پایه به شرح زیر است :

۱.استقرار مرکز تلفن زایکو در شبکه و تنظیمات پایه ( تنظیمات شبکه مرکز تلفن ، تعیین رنج ، تاریخ و ساعت و سایر تنظیمات از این دست )
۲.راه اندازی حداکثر ۶ داخلی درون شبکه ( با Subnet یکسان مرکز تلفن ) بر روی گوشی های تلفن تحت شبکه SIP Based
۳.راه اندازی حداکثر ۴ خط شهری به صورت کامل و بدون نقص
۴.تنظیمات امنیتی و دیواره آتش موجود در مراکز تلفن زایکو
۵.انجام کلیه تنظیمات مربوط به تماس های ورودی و خروجی در حد عرف تعداد خط های شهری و خطوط داخلی

هزینه قابل پرداخت برای خدمات بالا: ۸.۹۰۰.۰۰۰ ریال

۲.موارد بیش از پکیج پایه :

سرویسهزینه
به ازای راه اندازی یک داخلی درون شبکه با مرکز تلفن( Subnet یکسان)۵۰۰.۰۰۰ ریال
به ازای راه اندازی یک داخلی برون شبکه با مرکز تلفن ( Subnet غیر همسان – اینترنت )۹۵۰.۰۰۰ ریال
به ازای راه اندازی حداکثر ۴ خط شهری (FXO)۱.۶۰۰.۰۰۰ ریال
به ازای راه اندازی یک ترانک دیجیتال ( E1,SIP,IAX )۳.۲۰۰.۰۰۰ ریال
به ازای راه اندازی یک سرویس Time Condition۱.۲۰۰.۰۰۰ریال
به ازای حداکثر یک ساعت زمان آموزش استفاده از مرکز تلفن۲.۴۰۰.۰۰۰ ریال
به ازای راه اندازی سرویس ذخیره سازی مکالمات در حافظه تحت شبکه محلی۱.۲۰۰.۰۰۰ ریال
راه اندازی سرویس فکس و آموزش استفاده از آن۲.۱۰۰.۰۰۰ ریال
به ازای حداکثر یک ساعت عیب یابی۲.۴۰۰.۰۰۰ ریال

۳.سایر موارد و شرایط

  • درصورت نیاز به انجام خدماتی که در جدول فوق درج نگردیده هزینه قبل از انجام بین کارفرما و کارشناس توافق می گردد.
  • کارشناس موظف به تحویل فایل پشتیبان ( Backup ) به کارفرما پس از اتمام کار می باشد.
  • کارشناس موظف به اعلام هزینه ها قبل از ارائه خدمات به کافرما است.
  • کارشناس موظف به تکمیل فرم صورتجلسه و اخذ تایید کارفرما در آن می باشد.
  • کارفرما موظف به تسویه حساب کامل با کارشناس پس از تحویل پروژه است.
  • کارفرما موظف است زیرساخت (حضور خطوط ، لینک اینترنت و … در کنار دستگاه ) را قبل از حضور کارشناس مهیا سازد.
  • هزینه ایاب و ذهاب ، اسکان و… به عهده کارفرما بوده و جداگانه محاسبه می شود.
  • نت تک مسئولیتی در قبال دعاوی بین کارشناس و کارفرما تحت هیچ عنوان ندارد.

 

question