تعرفه راه اندازی مراکز زایکو
به منظور شفافیت در ارائه خدمات راه اندازی مراکز تلفن ( سانترال ) زایکو تعرفه زیر تهیه شده است و هزینه ها با توجه به شرح زیر دریافت خواهد شد. ( اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۱)
۱.پکیج پایه:
خدمات و موارد درج شده در این پکیج به صورت پایه در نظر گرفته شده است ، به این صورت که اگر نیازهای کارفرما کمتر از موارد ارائه شده در پکیج بوده ، هزینه مبلغ پکیج دریافت و اگر نیازهای کارفرما بیش از موارد مندرج شده در این بخش باشد ، مازاد سرویس های ارائه شده طبق جدول بند ۲ محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.
موارد قابل ارائه در پکیج پایه به شرح زیر است :
۱.استقرار مرکز تلفن زایکو در شبکه و تنظیمات پایه ( تنظیمات شبکه مرکز تلفن ، تعیین رنج ، تاریخ و ساعت و سایر تنظیمات از این دست )
۲.راه اندازی حداکثر ۶ داخلی درون شبکه ( با Subnet یکسان مرکز تلفن ) بر روی گوشی های تلفن تحت شبکه SIP Based
۳.راه اندازی حداکثر ۴ خط شهری به صورت کامل و بدون نقص
۴.تنظیمات امنیتی و دیواره آتش موجود در مراکز تلفن زایکو
۵.انجام کلیه تنظیمات مربوط به تماس های ورودی و خروجی در حد عرف تعداد خط های شهری و خطوط داخلی
هزینه قابل پرداخت برای خدمات بالا: ۱۴,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۲.موارد بیش از پکیج پایه :
سرویس | هزینه |
آموزش استفاده از مرکز تلفن (تا یک ساعت) | ۲,۸۰۰,۰۰۰ ریال |
راه اندازی ۱تا ۴ خط شهری | ۳,۶۰۰,۰۰۰ ریال |
به ازای راه اندازی حداکثر ۴ خط شهری (FXO) | ۱.۶۰۰.۰۰۰ ریال |
راه اندازی ۱داخلی در subnet غیر یکسان | ۱,۶۰۰,۰۰۰ ریال |
راه اندازی ۱داخلی در subnet یکسان | ۶۰۰,۰۰۰ ریال |
راه اندازی یک ترانک دیجیتال (ٍE1,SIP,IAX) | ۴.۸۰۰.۰۰۰ ریال |
عیب یابی، تعمیر و بروز رسانی نرم افزاری | ۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال |
عیب یابی و اصلاح تنظیمات راه دوره حداکثر یک ساعت | ۲.۴۰۰.۰۰۰ ریال |
عیب یابی و تعویض قطعه |
۲.۴۰۰.۰۰۰ ریال |
کارشناسی در محل حداکثر یکساعت | ۳.۶۰۰.۰۰۰ ریال |
کارشناسی راه دورحداکثر یک ساعت | ۱.۸۰۰.۰۰۰ ریال |
۳.سایر موارد و شرایط
- درصورت نیاز به انجام خدماتی که در جدول فوق درج نگردیده هزینه قبل از انجام بین کارفرما و کارشناس توافق می گردد.
- کارشناس موظف به تحویل فایل پشتیبان ( Backup ) به کارفرما پس از اتمام کار می باشد.
- کارشناس موظف به اعلام هزینه ها قبل از ارائه خدمات به کافرما است.
- کارشناس موظف به تکمیل فرم صورتجلسه و اخذ تایید کارفرما در آن می باشد.
- کارفرما موظف به تسویه حساب کامل با کارشناس پس از تحویل پروژه است.
- کارفرما موظف است زیرساخت (حضور خطوط ، لینک اینترنت و … در کنار دستگاه ) را قبل از حضور کارشناس مهیا سازد.
- هزینه ایاب و ذهاب ، اسکان و… به عهده کارفرما بوده و جداگانه محاسبه می شود.
- نت تک مسئولیتی در قبال دعاوی بین کارشناس و کارفرما تحت هیچ عنوان ندارد.